Slumpat

jag har köpt min sonyericsson k 750 i från the phone house ,efter ett tag började telefonen samla dam och lämnade för service 080305 verkstad bestämda att bytta fronten nämligen de mistänkde att telefon samlar dammen därifrån. men fick vänta del fram till 080425 efter den datum jag har reklamarat till sonyericsson för långtids service och fic godkänd.sedan the phone house har byttat telefonen mot NY ,men hade fel i displayen och skickat tillbaka NY telefonen tillbaka service ,under denna 3 månader jag har mångagånger åkt till/från in/ut lämningar ,ringt till värkstad eller e-mailat ,förra vecka jag ringde till kundtjanst 20080427 kundservice och pratat med en som heter natelie hon lovade till mig att the phone house ska skicka med post i stället telefonen .tidigare jag har klagat the phone house se artikel (http://www.fairshopping.se/viewopinion.asp?opinionid=1861) där svarade en som heter Maria Kundtjänstansvarig, The Phone House jag har försökt ringa till henne kanske 100 gånger men utan resultat ,jag lämnar varje gån medelandet till henne men ingen som ringer till mig ,samt när jag ringer till kundservice de försöker komma kontakt med kungens kurva butiken men utan resultat ,de har också mailat till kungens kurva the phone house många gånger för att kontakta med mig men de ringde aldrigt men sagt till kundtjäns att de har ringt till mig ,jag har köpt tidigare många telefoner och lämnat ibland till service men aldrigt jag har levat såna mardrömmer och inte kände såna skummer. min nästa telefon köpet ska aldrigt vara från the phone house och jag ska aldrigt mera gå till denna butiken inte ens passera samma gatan nu har jag beslutat att inte ta telefonen från the phone house (även om jag vill de skickar inte till mig ) och vidare till arn,råd och rön m.m.mvh